8/16/2010

sign of life

Ar framme i Winchester, UK. Vi lever pa packed lunch bestaende av de torraste mackor jag nagonsin atit, chips med smak av salt and vinegar (surprise!) och sockrade cookies. Vilket resulterar i att jag gar runt och ar konstant hungrig. Annars ar livet fint, dock ar jag clueless pa hur man anvander detta tangentbord (far sitta hela tiden, VART ar utropstecken + fragetecken knappen?? Lyckligtvis ar parantesknappen dar den ska!) och har borjat snacka engelska with an italian accent. Hoppas den forsvinner snart dock, antar att vardfamiljen skulle bli ganska confused om my papers says I'm from Sweden ocksa pratar jag med en italian accent. (Kanner mig plotsligt valdigt Maria Montazami i mitt skrivande...) Ska ta med USB kabeln till nasta gang och forsoka ta lite mer bilder tills dess. GROS BISOUS XX

7 kommentarer:

  1. I Taizé får man i alla fall mat i magen, annars lät det där som ett ställe i samma underbara stil. Vill gärna se bilder (speciellt på de 19:åriga snygga ledarna!) Ta hand om dig och hälsa taizé-finnen att han kan ottaa sinua perseeseen. PUSS.

    SvaraRadera
  2. anonym_snygg_tjej_9316 augusti 2010 kl. 17:16

    hela umeå saknar dig. du borde komma hem.

    SvaraRadera
  3. anonym_snygg_tjej_93_216 augusti 2010 kl. 17:17

    word på den coola kommentatorn ovan.

    SvaraRadera
  4. Håller med DIsa!
    OMG att vi inte hann träffas:( inte okej<3
    HOPPAS DU HAR DET BRA:D

    SvaraRadera
  5. vill se bilder och ett "hej filippa england är fint och allt är bra och du behöver inte oroa dig-sms" för nu börjar det kännas som att du inte fått de jag skickat dig..

    Puss!

    SvaraRadera