9/05/2010

Brandon Hill.

Igår tog jag och Clara oss upp på en kulle, Brandon Hill, cirkus 10 minuters promenad från stadskärnan. Det var en epic view. --- Senare på kvällen skulle vi möta några andra students vid skolan, och eftersom vi var sena så tänkte jag visa de andra min genväg nere vid en flod (okej, inte en flod men ett mindre typ av vattendrag, don't know the word for it) Dock fanns där såklart inga gatlysen, så vi fick fumla runt i mörkret. Det hela slutar med att jag springer genom en tre meter lång zon av brännässlor. Och tro mig när jag säger detta, brännässlor + tights är ingen bra kombination...

2 kommentarer:

  1. gud så vackert!!!!!!!
    åh:) började nästan grina när jag såg ditt videoinlägg
    känner mig som världens sämsta kompis som inte ens sa hejdå.... :( men jag älskar dig mycket ska du vetA!!!!

    SvaraRadera