11/25/2010

varför jag är trött. tror alltid sånt här ska vara kul. OBS det är det aldrig halvvägs igenom.

...men nu har jag ju gjort halva so here you go. ps påminn mig att inte göra det här igen. ds
Dig själv skrattandes (är smart och tar en suddig bild!) 
Dig själv i helbild
Dig själv med någon du älskar
Dig själv för ungefär ett år sedan
Dig själv för ungefär två år sedan. 
En rolig bild Guxim's första rugby match i St George! 
västerbron1
En dag du vill tillbaka västerbron<3 
En underbar plats Brandon Hill i hög saturation
En sak du aldrig skulle byta bort Materiellt sett min kamera (aldrig är dock bytbart, skulle någon ge mig en bättre kamera I suppose I could cope with that!) 
Dig själv i mössa Hatt är att ta mössa steget längre. Fast mest ville jag nog bara visa den dagen och jag Phillan hängde med Anders backstage på skansen i protest mot blonda tjejer som stuckit till tyskland. 
En dag du minns. Jag och Sandra gick ut barfota och dansade i regnet, också hittar vi Disen och Alvis som är ute och gör detsamma. Episk sommar med Bart Simpson, "Jonas Brothers" och flygande potatismos. 
En bild som väcker känslor. Också ändrade lite sanning på alltihopa. 
En bild som väcker minnen. Var helt övertrött, nyanländ i England och känner ingen alls, också har någon jävel stavat fel på cheeseburgaren vilket mitt sofistikerade jag finner extremt kul. 
En plats eller tid du saknar. När jag och Disen stal jag vet inte hur många ballonger från någons bakgård och sedan cyklade uppför svingen och runt universitetsområdet med gröna och rosa ballonger fastknutna på cyklarna. Vilket påminner mig om den natten vi cyklade hem från Fillan, sommarlovet hade tagit sina första andetag och hela Umeå var upplyst i en rosa kulör. (Låter mest som att jag var hög nu.)
En bild från sommar. En random kille kom till vårat "CAMP öl" på trästock och hade fångat en lax i älven, med hjälp av en gren. Fantastiskt...tyckte jag då. 
DSC_1478
En bild från vinter. Fast det hemskaste är väl att detta inte är vinter, detta är April och då saknar man inte Umeå sådär korpulent.
Den du senast fick sms ifrån. Emily Louisa Millan Eide.
Någon du alltid har roligt med. Sara Elisabeth Andersson!!!!No raping in the living room. Vill ha bilden där vi åker på viktors flak men gud vet vart den tatt vägen. 
Någon du saknar. Elin mysis Andersson + att rota igenom hennes pappas skafferi!

5 kommentarer:

  1. Jag gillade det här inlägget! Det var riktigt häftigt!!
    puss och kram från din coolaste vän!

    GISSA VEM! blondin,hög, MYCKET rolig och MYCKET trevelig <3

    SvaraRadera
  2. PSSSSS:Jag gillade speciellt bilden för två år sedan !!

    SvaraRadera
  3. hahaha lol på laxsnubben! varför missade jag detta??
    föresten så saknar jag dig linneeeaaaaa

    SvaraRadera
  4. niiice! mera sånt:D
    random killen med laxen är ju Mogli(aka Emil), sannas förälskelse i typ..8an?

    SvaraRadera
  5. åh, bästaste inlägget någonsin! fast det gör att jag saknar dig ännu mer än annars, du river upp såren igen, för att låta lite metaforisk sådär.

    SvaraRadera