9/14/2010

14 september.

Still alive. Vilket är en bedrift i sig, med tanke på de orkanliknande vindar som drar förbi. Har för stunden massvis med homework (okej, mest bara "klipp och klistra"-kind of things) men en uppgift är att leta upp information om ett svenskt politiskt parti, ska bli ~superkul~ (så kul att jag måste använda konstiga tecken för att express my feelings.) För övrigt sa Danny imorse att det ska snöa till veckan, kjempekjekkt. Så har lite frågor a) vilket politiskt parti borde jag prata om? Piratpartiet är väl ganska...originellt? b) varför är ingen människa någonsin online på skype? och c) vad borde jag skriva om istället för väder och homework? (OBS, ställer inte dessa som retoriska frågor.)

2 kommentarer:

  1. confusing, jag är online nu och har varit så hela eftermiddagen...

    SvaraRadera
  2. Antingen piratpartiet eller Kalle Anka-partiet ("för mer humor i riksdagen" är deras slogan<3), det är originellt!! Annars typ vänsterpartiet eftersom vi i sverige kanske är lite mer vänster än många andra länder.

    MER BILDER!!! Du kan vara sneaky fotograf och ta kort i din skola på folk. Jag kan hjälpa dig med tips på hur man blir riktigt skillad så folk inte märker att du tar bild. Det är en konst, i can tell you. Bara de allra bästa besitter den skickligheten.

    SvaraRadera